lördag 2 november 2013

Ny blogg igen.

Har tagit paus från Facebook för att se över mitt behov av att vara social där. Anledningen till att jag börjar blogga igen är att jag dock har ett behov av att lufta tankar, funderingar och iakttagelser. Ty jag tänker en del.

Och anledningen till att jag åter bytt namn på bloggen är att, tja, jag har tänkt. Eller helt enkelt att jag inte gillade namnet på min förra. Det nya namnet är lättare.

Just idag har jag inte så mycket att skriva om, mer än att jag ska på bio med T ikväll och se Gravity. I 3D. Jag vet inte vad jag tycker om 3D, men alternativet var att gå kl 23.30. Och det var inget bra alternativ tyckte vi.

Önskar alla en trevlig kväll. Hoppas ni kommer att vilja titta in då och då, för jag kommer att skriva då då.

Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar